Most helpful review
New Reviewer

Lost Baggage

TAP Air Portugal - Lost Baggage
TAP Air Portugal - Lost Baggage
TAP Air Portugal - Lost Baggage
TAP Air Portugal - Lost Baggage
Checked my baggage on to TP1137 on July 21st Malaga and it hasnt left Malaga airport .TAP are not responding to my claim.
View full review
ID
#3819693 Review #3819693 is a subjective opinion of poster.
Location
Austin, Texas
Loss
$12
Preferred solution
Baggage returned
New Reviewer

Enviaram-me vouchers para substituir viagens que não foram feitas devido à pandemia e que supostamente poderia converter em dinheiro mas ao clicar nada acontece

TAP Air Portugal - Enviaram-me vouchers para substituir viagens que não foram feitas devido à pandemia e que supostamente poderia converter em dinheiro mas ao clicar nada acontece
Caros Senhores, bom dia Recebemos um e-mail (gpires@***.ulisboa.pt) que permite à partida o pedido de conversão dos vouchers em dinheiro. Acontece que todos dão erro e são nos seguintes nomes: Graça Melo - ROR946595****01 Matilde Melo- ROR946595****01 Martim Melo- ROR946595****01 José Pires- ROR946595****01 Acresce que e como pode verificar o e-mail que envia no dia 21 de abril de 2022, infra cópia, que não foram enviados com esta possibilidade de conversão em dinheiro os vouchers referentes aos passageiros António Melo e Maria Amélia Pires. Pretendemos a conversão em dinheiro, por favor, mas quando clicamos na conversão para qualquer um dos viajantes dá sempre erro. Pode fazer a amabilidade de nos ajudarem? O banco para transferência será: Caixa Geral de Depósitos IBAN PT5000 35* *** 0057 0*** *** ** em nome de Graça Maria Alexandre Pires de Lopes de Melo e António José de Lopes de Melo Aguardamos a vossa ajuda. Cumprimentos, Graça Melo _____ Mensagem enviado a 16 de abril de 2022 Olá GRACAMS MELO, Na sequência do seu pedido, junto enviamos oseu TAP Voucher de 869,00 SEK para viajar em qualquer um dos mais de 80 destinos operados por nossa Companhia. O TAP Voucher emitido corresponder ao seu bilhete e a referência do reembolso é ROR946595****01 Olá ANTONIOMR Na sequência do seu pedido, envia juntomos ovseu TAP Voucher de 869,00 SEK para viajar em qualquer um dos mais de 80 destinosvoperados pela nossa Companhia. O TAP Voucher emitido corresponde ao reembolso do seu bilhete e a referência do reembolso é ROR946595****01. Olá MATILDEMS MELO, Na sequência do seu pedido, junto enviamos o seu TAP Voucher de 869,00 SEK . O TAP Voucher emitido corresponde ao reembolso do seu bilhete e a referência do reembolso é ROR946595****01. Olá MARTIMMR DEMELO, Na sequência do seu pedido, junto enviamos oseu TAP Voucher de 869,00 SEK . O Tap Voucher emitido corresponde ao reembolso do seu bilhete e a referência do reembolso é ROR946595****01. Olá JOSEMR PIRES, Na sequência do seu pedido, junto enviamos o seu TAP Voucher de 869,00 SEK . O TAP Voucher emitido corresponde ao reembolso do seu bilhete e a referência do reembolso é ROR946595****01 Olá MARIAAMELIA PIRES, Na sequência do seu pedido, junto o seu Tap Voucher de 869,00 SEK. O TAP Voucher emitido corresponde ao reembolso do seu bilhete e a referência do reembolso é ROR946595****01. Está divulgado a partir de janeiro deste ano, na carta da DECO e Provedor do Cliente das Agências de viagem, que pode ser solicitado a conversão dos vouchers não utilizados, em dinheiro, pelo que vos solicito que procedam a essa conversão, o que muito O meu nome é Graça Melo e o contato é gpires@***.ulisboa.pt, -- DOc enviado A 21 DE ABRIL
View full review
ID
#3836379 Review #3836379 is a subjective opinion of poster.
Location
Lisbon, Continental Portugal
Cons
  • Nada contra
Preferred solution
Full refund

Customer Service Hotline

Call to the customer service hotline for delay baggage assistant, the agent just transfer my call and I have to hold the call like for an hour and half. Call on the next day ask the agent for the phone number, he just told me will transfer the call, again another hold-on for an hour. Totally unacceptable.
View full review
ID
#3836193 Review #3836193 is a subjective opinion of poster.
Location
Palma, Illes Balears

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Cancelled flight, lost luggage, no one helps or returns calls

Upon arriving in Lisbon to make my connecting flight to Venice, I was told the flight was not allowing any more passengers to board. I was given another flight to Rome, then onto Venice, but when I entered the gate was told the same thing. I was then told I had to find a hotel for the night in Lisbon, but would be given a flight out the next morning. I was also told I would be reimbursed for the cost of the hotel. When I arrived in Venice the next day, my luggage was not there. For 5 days I called the 24 hour lost baggage number multiple times a day; no one ever answered. I was told I would be updated daily by email. I never got one email. TAP is HORRIBLE!!! Do not book a flight with this airline. I called the number given to initiate my refund, no one answers.
View full review
ID
#3835030 Review #3835030 is a subjective opinion of poster.
Location
Richmond, Virginia
Loss
$182
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Update

"Finally", after waiting for 3 months for a reply to my initial complaint regarding my lost luggage. TAP replied for me to contact United Airlines to complain, as they were my last flight carrier. (Due to my being transferred at the last minute) As I pointed out however, United sent my luggage over to TAP at Boston airport, shortly after I arrived. TAP sat on my baggage for day's, finally prompting me to commit to a 240 mile round trip drive to the TAP luggage facility. There was my luggage still sitting there. What a useless bunch!
View full review
ID
#3825581 Review #3825581 is a subjective opinion of poster.
Location
Nassau, New Providence District
Loss
$2310
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Lost Baggage

TAP Air Portugal - Lost Baggage
TAP Air Portugal - Lost Baggage
TAP Air Portugal - Lost Baggage
My baggage was checked in for TP1137 on 21st July it did not follow me on the flight.It is still in Malaga airport.
View full review
ID
#3819671 Review #3819671 is a subjective opinion of poster.
Location
Austin, Texas
New Reviewer

Lost baggage

TAP Air Portugal - Lost baggage
Hi ! Im trying to contact you about my fathers lost baggage. His name is Zoran Barbalic, he lost his baggage on 6/26/2022 and nobody give him answer. He flow from Lisbon to Zagreb. His tp892 and ticket 047588****461. Email address is ivanagnyc@***.com . I went through your application for lost baggage but I stock on the city. Application didnt let me write the city. I would kindly ask you for help.
View full review
ID
#3817257 Review #3817257 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • No idea
Cons
  • No response to complaints
Loss
$2000
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Lost luggage

They lost the suitcases and never refunded. I have been trying to get in touch, but all my efforts were in vain. The operators are extremely difficult to reach. And if you get lucky and reach them, they give you the same answer... that that cannot help.
View full review
ID
#3816533 Review #3816533 is a subjective opinion of poster.
Location
Charentsavan, Kotayk
Preferred solution
Full refund

Impossible to reach

They canceled four flights of mine in 2020. On Expedia it says that I have a credit but I have never been able to get through to them to claim the credit. Expedia says they cannot handle it, it has to be the airlines.
View full review
ID
#3815413 Review #3815413 is a subjective opinion of poster.
Location
Exton, Pennsylvania

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

The worse costumer service ever

Zero respond, no costumer service ... , the phone is not working, or they put you on hold for hours, they do not have any other ways to comunicate. Fb / Twitter just for fun, as they do not use it. If we would be working like that we would loose business, and yes we know it is post covid, but not answering e mails, phone calls, has nothing to do with.

User's recommendation: go with other airline.

View full review
ID
#3806044 Review #3806044 is a subjective opinion of poster.
Location
Lisbon, Continental Portugal
Pros
  • Hopefully the company can contact me and make sure i get my bag
  • No idea
Cons
  • No customer care
  • Missing luggage
Loss
$1500
Preferred solution
my bag, on time to be able to do work that I was hired to Fly to Portugal,

Flight delayed 5 hr and I had to use ground transport to go so not to miss i international flight.

Flight delayed 5 hrs which would have resulted in missing international connection. Desk staff instructed us not to check in. We had to take ground transport to make connection. TAP denied record of delay and when verified has not yet given refund
View full review
ID
#3796021 Review #3796021 is a subjective opinion of poster.
Location
Chicago, Illinois
New Reviewer

Lost baggage

My baggage is lost and there is absolutely no communication on my reference number EWRTP24376. Please help me find my baggae
View full review
ID
#3792895 Review #3792895 is a subjective opinion of poster.
Location
Huntington, New York
Loss
$5000
Preferred solution
Need Ny baggage found

Lost baggage

Lost my bags. Got few bits on duty free which disappeared inside the plain. Service is a disgrace I wouldn't recommend for anyone

User's recommendation: Not at all.

View full review
ID
#3792764 Review #3792764 is a subjective opinion of poster.
Location
Cork, Munster

Airline Expert Talks

Airlines making masks optional | How to travel safely this season?

May 25, 2020

Airlines announce mask-optional policy. A travel expert, Jamie Larounis, talks about dropped mask mandate on airplanes and what it means for travelers.

Jamie Larounis
Jamie Larounis

Jamie Larounis is a travel industry analyst with the Upgraded Points who shares tips on hotels, airlines, trains, and loyalty programs.

New Reviewer

New passports

When I booked in January I entered our old passport details since then we have new ones. Do I need to let the airline know these new passport numbers?
View full review
ID
#3786577 Review #3786577 is a subjective opinion of poster.
Location
Manchester, England
Preferred solution
An answer to my question.
New Reviewer

Lost luggage can't reach no one to solve this problem

Lost luggage can't reach no one to solve this problem Custom service can't help Cape Verde to new Newark nj

User's recommendation: Stay away.

View full review
ID
#3772227 Review #3772227 is a subjective opinion of poster.
Location
Valdosta, Georgia
Loss
$2599
Preferred solution
My luggage
New Reviewer

It’s horrible that my seat has been given away my reservation is Jysfg

Im afraid to stay in Lisbon, I do not speak Portuguese. Demand a seat on the flight to Washington DC.

User's recommendation: Do not fligh Tap.

View full review
ID
#3771442 Review #3771442 is a subjective opinion of poster.
Location
Washington, District Of Columbia
Preferred solution
Get me a seat on the flight to Washington DC today.

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article